Trendek az online világban

Minden területen duplázott a Simple

Az ötéves OTP Mobil fizetési megoldásai az előző évekhez hasonlóan 2019-ben is rekordévet zártak: december végére megtörtént a 20 milliomodik Simple fiók tranzakció, valamint az applikáción belüli, a SimplePay és az NFC-s tranzakciók száma is jelentősen tudott növekedni. Az alkalmazás új funkciókkal bővült, elindult a postai QR-kódos csekkbefizetés, a SimplePay felületén pedig több gyorsfizetési megoldás is elérhetővé vált. A legnépszerűbb appos szolgáltatás továbbra is a közterületi parkolás.

Eredményes évet zárt az idén ötödik születésnapját ünneplő OTP Mobil. Nemcsak a Simple fiók és Simple applikáció tranzakcióinak száma növekedett, de új szolgáltatásokkal is bővült a portfolió. „Áprilisban volt öt éve, hogy bevezettük a Simple by OTP alkalmazás első verzióját, azóta pedig több mint 900 000 regisztrált felhasználóval büszkélkedhetünk, akik 20 millió tranzakciót indítottak ez idő alatt” – mondta el Benyó Péter, a cég ügyvezető igazgatója. „Idén, felhasználóink igényeit szem előtt tartva a postai QR-kódos csekkbefizetési megoldással bővítettük a szolgáltatáspalettát. Az idei év eredményei újfent bizonyítják, hogy jó úton járunk. A folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően a felhasználóink szívesen és egyre gyakrabban veszik igénybe kényelmes és modern portfoliónk elemeit” – tette hozzá.

A Simple applikáció legnépszerűbb funkciója továbbra is a parkolás: évente több millió közterületi mobilparkolást indítanak el a felhasználók az alkalmazáson keresztül. Emellett közkedvelt opció még a mozijegyvásárlás, az autópályamatrica-vásárlás és az ételrendelés is. Az újonnan bevezetett szolgáltatások közül az augusztus elején induló postai QR-kód szolgáltatás népszerűségét bizonyítja, hogy augusztus 8. és december 14. között 87 000 csekkbefizetési tranzakciót bonyolítottak le az applikáción keresztül, mintegy 800 millió forint értékben.

A Simple by OTP alkalmazás a 2018-as évhez viszonyítva csaknem kétszer annyi, 8 milliárdos forgalmat generált az idei évben, a tranzakciószám pedig elérte a 4 milliót. A SimplePay online fizetési megoldás is a várakozásokon felül teljesített 2019-ben: 300 százalékos forgalomnövekedést produkált az előző évi eredményhez képest. Emellett a megoldás partnerhálózata is jelentősen bővült: mintegy 2100 új cég használja az idei évtől a szolgáltatást, amely a vállalati felhasználást erősíti.

Az NFC technológiára épülő mobilfizetés a tavalyi 12 milliárdos éves forgalomhoz képest idén megduplázódott, elérte a 24 milliárd forintot. A tranzakciószám szintén a kétszeresére emelkedett, így idén már 6 millió alkalommal vették igénybe az érintéses mobilfizetést a felhasználók.

„2020-at is hasonlóan szép eredményekkel szeretnénk majd zárni, ezért a Simple by OTP alkalmazás fejlesztésénél mindig azt a vezérelvet tartjuk szem előtt, hogy az újításaink, az alkalmazás fejlesztései a fogyasztók kényelmét szolgálják, biztonságérzetét növeljék. A piac igényeire reflektálva jövőre többek között beépítünk egy hiánypótló szolgáltatást, ami jól kiegészíti majd a Simple-ben lévő eddigi funkciókat” – összegezte Benyó Péter.

Related posts

V/Egyél helyit! – Bemutatkozik a HWSWS Hack the Crisis ötletverseny kkv kategória nyertese

PAdTrends

Tények és tévhitek az online és mobilfizetésekről

admin

Hangalapú azonosítás, akár a pénzügyeink intézésekor is?

PAdTrends