Webinar

Influencer marketing – Hogyan lehet elrontani, és hogyan érdemes használni? – Berényi Konrád, Onlinemarketing.hu

A termékek népszerűsítésében évek óta töretlenül sikeres eszköz az influencer marketing. Valójában több út van, ha a célcsoportunk számára értékes „ismert emberekkel” szeretnénk felépíteni a márkánkat: nem csak hírességeket kérhetünk fel, és nem csak az általuk felépített csatornákat használhatjuk.

Mi van akkor, ha a saját vevőink köréből kerülnek ki az influencereink? És ha mi magunk, a termék tulajdonosai válunk azzá? Pontosan milyen jellemzők alapján tekinthetünk valakit véleményvezérnek?

Berényi Konrád, az Onlinemarketing Kft. vezető tanácsadója a közösségi média meghatározó szereplői között segít eligazodni.

Related posts

Vásárlói igények kielégítése hosszú távon és forgalomnövelés – Nagy Sándor, E-Commerce Hungary

PAdTrends

Melyik közösségi platform melyik webáruházhoz illik – Lévai Richárd

PAdTrends

Az esemény utáni varázslat neve: utánkövetés! Minták, scriptek, hogy míg nő a bevétel a márkád is épüljön – Wolf Gábor & Janata Kriszta, Marketing Commando

balatoni.vivien@otpmobil.com