Webinar

Melyik közösségi platform melyik webáruházhoz illik – Lévai Richárd

Zsák a foltját – ismerjük a jó öreg mondást, amit előszeretettel használunk egy jól működő páros születésekor. Habár elsőre nem hangzik égetően fontos szempontnak egy webáruház indulásakor az, hogy melyik közösségi platformon csalogatjuk be a vásárlókat-, illetve tartjuk fent követőink érdeklődését, mégis előkelő szerepet játszik egy sikeres vállalkozás életében a megfelelő kommunikációs csatorna kiválasztása.

Napjainkban az oly’ népszerű közösségi oldalak egyszerű és praktikus megoldást nyújtanak a fentebb említett feladatok ellátására, de ez a felszín jóval több potenciált rejt, így érdemes kiaknázni a lehetőségeket, amiket ezen oldalak biztosíthatnak.

A Te webáruházad melyik közösségi platformon hódíthat a legnagyobb sikerrel? Lévai Richárd, a LiftUp Kft. ügyvezetője segít, hogy választ kapj a kérdésre, és ezzel felvirágozzon üzleted.

Related posts

Hogyan indíts el új webáruházat a közösségi médiában? – Lévai Richárd

PAdTrends

Unisex vásárló márpedig nem létezik! – Janata Kriszta, Marketing Commando

PAdTrends

Webshop üzemeltetés szabályosan – ÁSZF-ek, és webshop fejlesztői szerződések – Dr. Horváth Katalin

PAdTrends