Webinar

Remarketing tippek webshopoknak – Lévai Richárd

Elméletben egyszerű: a vásárló kiválasztja a számára szimpatikus terméket, beteszi a kosárba, fizet és a webshopüzemeltetőnek egy dolga marad, megköszönni a vásárlást. A gyakorlatban viszont sokan tűnnek el azután, hogy az adott terméket a kosarukba helyezték. Mit lehet ilyenkor tenni?

Fontos, hogy lássuk, a vásárlóknak sok esetben időre van szükségük ahhoz, hogy meghozzák a végleges vásárlási döntést. A remarketing segít ilyen helyzetben újra elérni őket, emlékeztet egy akcióra, vagy csak megmutatja újra a keresett terméket, termékkategóriát. Mikor, milyen üzenetekkel érdemes megszólítani a vásárlókat? Milyen technikai háttérre van szükség ehhez? – Lévai Richárd videója segít megválaszolni többek között ezeket a kérdéseket is.

Related posts

Unisex vásárló márpedig nem létezik! – Janata Kriszta, Marketing Commando

PAdTrends

Miért a chatbot, ha van Messenger? – Lévai Richárd

PAdTrends

Az új webshop projekt – Szilágyi László, ActionCOACH

PAdTrends