Webinar

Miért a chatbot, ha van Messenger? – Lévai Richárd

Azért, mert a vásárlóidnak, és neked is megkönnyíti a kommunikációt, hiszen már az első pillanatban felkínálhatsz olyan lehetőségeket az érdeklődőnek, aki egy gombnyomásra választ kaphat kérdésére beépített automatizmusok alapján.

A digitális világ napról-napra fejlődik. Megszámlálhatatlan üzleti lehetőség közül választhatunk, de talán a Facebook felülete teremti meg a legalkalmasabb platformot arra, hogy közvetlen kapcsolatot ápolhassunk ügyfeleinkkel. Csak rajtunk múlik, hogy a Messenger felületén 24 óra alatt hogyan, és milyen eszközökkel fogjuk meg érdeklődő vásárlóinkat. Arra is választ kaphatsz, hogyan fejleszd a kapcsolatteremtés állapotát mindaddig, amíg termékeid rendszeres vásárlójává válik ügyfeled.  

Egyre nagyobb népszerűségnek örvend a Webshop felületén kialakított chatbotok használata is, így közvetlenül online boltodba tévedve, a Facebook elhagyásával is hasznos információkat nyújthatsz a kuncsaftoknak.

Related posts

Vásárlói igények kielégítése hosszú távon és forgalomnövelés – Nagy Sándor, E-Commerce Hungary

PAdTrends

Milyen a jó landing page 2020-ban? – Berényi Konrád, Onlinemarketing.hu

PAdTrends

Webshop üzemeltetés szabályosan-GDPR megfelelés, Adatkezelési tájékoztató – Dr. Horváth Katalin

PAdTrends