Webinar

Miért a chatbot, ha van Messenger? – Lévai Richárd

Azért, mert a vásárlóidnak, és neked is megkönnyíti a kommunikációt, hiszen már az első pillanatban felkínálhatsz olyan lehetőségeket az érdeklődőnek, aki egy gombnyomásra választ kaphat kérdésére beépített automatizmusok alapján.

A digitális világ napról-napra fejlődik. Megszámlálhatatlan üzleti lehetőség közül választhatunk, de talán a Facebook felülete teremti meg a legalkalmasabb platformot arra, hogy közvetlen kapcsolatot ápolhassunk ügyfeleinkkel. Csak rajtunk múlik, hogy a Messenger felületén 24 óra alatt hogyan, és milyen eszközökkel fogjuk meg érdeklődő vásárlóinkat. Arra is választ kaphatsz, hogyan fejleszd a kapcsolatteremtés állapotát mindaddig, amíg termékeid rendszeres vásárlójává válik ügyfeled.  

Egyre nagyobb népszerűségnek örvend a Webshop felületén kialakított chatbotok használata is, így közvetlenül online boltodba tévedve, a Facebook elhagyásával is hasznos információkat nyújthatsz a kuncsaftoknak.

Related posts

Az esemény utáni varázslat neve: utánkövetés! Minták, scriptek, hogy míg nő a bevétel a márkád is épüljön – Wolf Gábor & Janata Kriszta, Marketing Commando

[email protected]

Mi az a kiterjesztett valóság, és hogyan segíthet webáruházadnak? – Lévai Richárd

PAdTrends

Vásárlói igények kielégítése hosszú távon és forgalomnövelés – Nagy Sándor, E-Commerce Hungary

PAdTrends