Webinar

Talált pénz a weboldaladon – ezért fogod imádni a pop upokat – Janata Kriszta, Marketing Commando

Pop-upok: talált pénz, vagy agresszív marketing eszköz?

A mérleg karja arra dől, amerre Te szeretnéd. Csak rajtad múlik, hogy a pop-upok milyen hatást keltenek vásárlóid körében. Az online kereskedelem megjelenésével olyan új marketing eszközöket ismerhetünk meg, amelyeknek egyik kiemelkedő kelléke a pop-up. Sokan azt gondolják, hogy semmi másra nem jók, mint a vásárló elijesztésére, ez azonban nem így van, ugyanis sok esetben hatalmas segítséget nyújtanak érdeklődőink számára. Mint minden mást, őket is gondosan kell kezelnünk.

Janata Kriszta, a Marketing Commando tanácsadója minden tapasztalatát összegyűjtve mesél a legkifizetődőbb szövegezési megoldásokról, azok fajtáiról, és hatásairól.

Ne félj valami újat kipróbálni, hiszen a marketing eszköztára kifogyhatatlan, és minél jobban hasznosítod őket, annál eredményesebb lesz vállalkozásod is.

Related posts

Az esemény utáni varázslat neve: utánkövetés! Minták, scriptek, hogy míg nő a bevétel a márkád is épüljön – Wolf Gábor & Janata Kriszta, Marketing Commando

[email protected]

Az új webshop projekt – Szilágyi László, ActionCOACH

PAdTrends

Vásárlói igények kielégítése hosszú távon és forgalomnövelés – Nagy Sándor, E-Commerce Hungary

PAdTrends