Webinar

Túlélő készlet- 4 ajánlat típus, amivel a legkisebb webáruház is kimaxolhatja a profitját – Wolf Gábor, Marketing Commando

Webshopunk visszatérő vendégei már valószínűleg pozitív véleménnyel vannak vállalkozásunk felé, ugyanis megmaradt az emlékezetükben cégünk neve, logója, vagy csak egyszerűen annyira elégedett volt a vásárlási folyamattal, hogy kialakult a kötődés eladó és vevő között.

Hogyan tudjuk bíztatni ezeket a vásárlókat arra, hogy értékesebb termékeket vásároljanak tőlünk, de mégse hidegüljenek el? Wolf Gábor, a Marketing Commando tanácsadója olyan ütős marketing trükköket, és ajánlat típusokat fog bemutatni videójában, amik ahelyett, hogy tolakodóak lennének, meggyőzik a vásárlásról ügyfeleinket.

Related posts

Az esemény utáni varázslat neve: utánkövetés! Minták, scriptek, hogy míg nő a bevétel a márkád is épüljön – Wolf Gábor & Janata Kriszta, Marketing Commando

[email protected]

Melyik közösségi platform melyik webáruházhoz illik – Lévai Richárd

PAdTrends

Unisex vásárló márpedig nem létezik! – Janata Kriszta, Marketing Commando

PAdTrends