Webinar

Túlélő készlet- 4 ajánlat típus, amivel a legkisebb webáruház is kimaxolhatja a profitját – Wolf Gábor, Marketing Commando

Webshopunk visszatérő vendégei már valószínűleg pozitív véleménnyel vannak vállalkozásunk felé, ugyanis megmaradt az emlékezetükben cégünk neve, logója, vagy csak egyszerűen annyira elégedett volt a vásárlási folyamattal, hogy kialakult a kötődés eladó és vevő között.

Hogyan tudjuk bíztatni ezeket a vásárlókat arra, hogy értékesebb termékeket vásároljanak tőlünk, de mégse hidegüljenek el? Wolf Gábor, a Marketing Commando tanácsadója olyan ütős marketing trükköket, és ajánlat típusokat fog bemutatni videójában, amik ahelyett, hogy tolakodóak lennének, meggyőzik a vásárlásról ügyfeleinket.

Related posts

Melyik közösségi platform melyik webáruházhoz illik – Lévai Richárd

PAdTrends

Webshop üzemeltetés szabályosan-GDPR megfelelés, Adatkezelési tájékoztató – Dr. Horváth Katalin

PAdTrends

Milyen a jó landing page 2020-ban? – Berényi Konrád, Onlinemarketing.hu

PAdTrends