Webinar

Túlélő készlet- 4 ajánlat típus, amivel a legkisebb webáruház is kimaxolhatja a profitját – Wolf Gábor, Marketing Commando

Webshopunk visszatérő vendégei már valószínűleg pozitív véleménnyel vannak vállalkozásunk felé, ugyanis megmaradt az emlékezetükben cégünk neve, logója, vagy csak egyszerűen annyira elégedett volt a vásárlási folyamattal, hogy kialakult a kötődés eladó és vevő között.

Hogyan tudjuk bíztatni ezeket a vásárlókat arra, hogy értékesebb termékeket vásároljanak tőlünk, de mégse hidegüljenek el? Wolf Gábor, a Marketing Commando tanácsadója olyan ütős marketing trükköket, és ajánlat típusokat fog bemutatni videójában, amik ahelyett, hogy tolakodóak lennének, meggyőzik a vásárlásról ügyfeleinket.

Related posts

Az új webshop projekt – Szilágyi László, ActionCOACH

PAdTrends

4 kampány típus limitált piacon maximális profithoz – Wolf Gábor & Janata Kriszta, Marketing Commando

[email protected]

Vásárlói igények kielégítése hosszú távon és forgalomnövelés – Nagy Sándor, E-Commerce Hungary

PAdTrends