Webinar

Unisex vásárló márpedig nem létezik! – Janata Kriszta, Marketing Commando

Az összes marketing eszközt kipróbáltad már, piackutatásokat végeztél, a célcsoport elemzés is megvolt már, de még mindig nem a vártat hozzák eredményeid? Sose gondolnád, de az agykutatás lesz a kulcs.

Sok esetben kommunikálunk semleges üzeneteket, hogy ne csak egy közösségen, hanem általánosan mindenkin hatást gyakoroljunk. Ez azonban nem a legjobb taktika.

Janata Kriszta, a Marketing Commando tanácsadója olyan tényeket sorol fel videójában, amik agykutatásokon alapuló különbségek a női és férfi agy között. Hidd el, neked is segíteni fog vásárlóid megszólításában, és a kapcsolat fenntartásában.

Related posts

4 kampány típus limitált piacon maximális profithoz – Wolf Gábor & Janata Kriszta, Marketing Commando

[email protected]

Hogyan indíts el új webáruházat a közösségi médiában? – Lévai Richárd

PAdTrends

Webshop üzemeltetés szabályosan – ÁSZF-ek, és webshop fejlesztői szerződések – Dr. Horváth Katalin

PAdTrends