Webinar

Vásárlói igények kielégítése hosszú távon és forgalomnövelés – Nagy Sándor, E-Commerce Hungary

Biztos, hogy rendben van a kiszállítási stratégiád, és jó helyen spórolsz az értékesítésben? Az offline áruházak rohamléptékkel próbáltak felzárkózni a fogyasztói igényekhez, sokan pedig új vállalkozásba kezdenek, hogy kielégítsék az online kereskedelmi robbanást.

A koronavírus kapcsán a vásárlói szokások biztosan változni fognak – már csak az a kérdés, hogy egy új webshop hogy tud rugalmasan reagálni ezekre? Miért gondolkodunk tévesen az online piacterekről, az árösszehasonlító oldalakról vagy akár a megszokott kiszállítási módokról? Milyen csatornákon, milyen megfontolások mentén tudjuk a termékeinket a legjobban eljuttatni a fogyasztókhoz?

Nagy Sándor korábban a GRoby online üzletágát építette fel, jelenleg a teljes magyar e-kereskedelem formálásában vesz részt az Ecommerce Hungary elnökeként. Videójában az értékesítési stratégia finomhangolásában ad segítséget.

Related posts

Melyik közösségi platform melyik webáruházhoz illik – Lévai Richárd

PAdTrends

Webshop üzemeltetés szabályosan – ÁSZF-ek, és webshop fejlesztői szerződések – Dr. Horváth Katalin

PAdTrends

Influencer marketing – Hogyan lehet elrontani, és hogyan érdemes használni? – Berényi Konrád, Onlinemarketing.hu

PAdTrends