Minden területen duplázott a Simple

Cikkeink nem minősülnek sem jogi, sem egyéb üzleti tanácsadásnak, az itt közölt információk nem teljeskörűek és nem helyettesítik a megfelelő szakemberekkel történő konzultációt. Cikkeinket nem frissítjük rendszeresen, az abban foglalt információkat ezért mindig ellenőrizni szükséges.

Az ötéves OTP Mobil fizetési megoldásai az előző évekhez hasonlóan 2019-ben is rekordévet zártak: december végére megtörtént a 20 milliomodik Simple fiók tranzakció, valamint az applikáción belüli, a SimplePay és az NFC-s tranzakciók száma is jelentősen tudott növekedni. Az alkalmazás új funkciókkal bővült, elindult a postai QR-kódos csekkbefizetés, a SimplePay felületén pedig több gyorsfizetési megoldás is elérhetővé vált. A legnépszerűbb appos szolgáltatás továbbra is a közterületi parkolás.

Eredményes évet zárt az idén
ötödik születésnapját ünneplő OTP Mobil. Nemcsak a Simple fiók és Simple
applikáció tranzakcióinak száma növekedett, de új szolgáltatásokkal is bővült a
portfolió. „Áprilisban volt öt éve, hogy bevezettük a Simple by OTP
alkalmazás első verzióját, azóta pedig több mint 900 000 regisztrált
felhasználóval büszkélkedhetünk, akik 20 millió tranzakciót indítottak ez idő
alatt”
– mondta el Benyó Péter, a cég ügyvezető igazgatója. „Idén, felhasználóink igényeit szem előtt
tartva a postai QR-kódos csekkbefizetési megoldással bővítettük a
szolgáltatáspalettát. Az idei év eredményei újfent bizonyítják, hogy jó úton
járunk. A folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően a felhasználóink szívesen és
egyre gyakrabban veszik igénybe kényelmes és modern portfoliónk elemeit
” – tette hozzá.

A Simple applikáció legnépszerűbb funkciója továbbra is a
parkolás: évente több millió közterületi mobilparkolást indítanak el a
felhasználók az alkalmazáson keresztül. Emellett közkedvelt opció még a
mozijegyvásárlás, az autópályamatrica-vásárlás és az ételrendelés is. Az újonnan
bevezetett szolgáltatások közül az augusztus elején induló postai QR-kód
szolgáltatás népszerűségét bizonyítja, hogy augusztus
8. és december 14. között 87 000 csekkbefizetési tranzakciót bonyolítottak
le az applikáción keresztül, mintegy 800 millió forint értékben.

A Simple by OTP alkalmazás a
2018-as évhez viszonyítva csaknem kétszer annyi, 8 milliárdos forgalmat generált
az idei évben, a tranzakciószám pedig elérte a 4 milliót. A SimplePay online
fizetési megoldás is a várakozásokon felül teljesített 2019-ben: 300 százalékos
forgalomnövekedést produkált az előző évi eredményhez képest. Emellett a
megoldás partnerhálózata is jelentősen bővült: mintegy 2100 új cég használja az
idei évtől a szolgáltatást, amely a vállalati felhasználást erősíti.

Az NFC technológiára épülő mobilfizetés
a tavalyi 12 milliárdos éves forgalomhoz képest idén megduplázódott, elérte a
24 milliárd forintot. A tranzakciószám szintén a kétszeresére emelkedett, így
idén már 6 millió alkalommal vették igénybe az érintéses mobilfizetést a
felhasználók.

„2020-at is hasonlóan szép
eredményekkel szeretnénk majd zárni, ezért a Simple by OTP alkalmazás
fejlesztésénél mindig azt a vezérelvet tartjuk szem előtt, hogy az újításaink,
az alkalmazás fejlesztései a fogyasztók kényelmét szolgálják, biztonságérzetét
növeljék. A piac igényeire reflektálva jövőre többek között beépítünk egy
hiánypótló szolgáltatást, ami jól kiegészíti majd a Simple-ben lévő eddigi funkciókat”
– összegezte Benyó Péter.

ezekről se
maradj le!