Kösd be az öved az online térben is! Videók

Kösd be az öved az online térben is!

„Kösd be az öved az online térben is!”

szlogennel indított edukációs kampányt a Simple applikációt és a SimplePay online fizetési megoldást fejlesztő és üzemeltető OTP Mobil. A kampány célja, hogy felhívja a figyelmet az elektronikus fizetési módokban rejlő lehetőségekre, illetve bemutassa azok biztonságos használatát.

Miért hasonlítható az online vásárlás az autózáshoz?

Az online vásárlás és mobilfizetés biztonságáért tennünk kell – ahogy autóvezetésnél is csak akkor nyújt védelmet a biztonsági öv, ha bekapcsoljuk azt. Közel 60 éve, 1959-ben vezették be a hárompontos biztonsági övet az autózás területén, aminek használata mára triviálisnak tűnik. Ennek ellenére sokan a mai napig egyfajta nyűgként élik meg, ahogy az online fizetési lehetőségek megismerését is. Azok között pedig, akik az internetes fizetést választják, előfordul olyan, aki „nem kapcsolja be a biztonsági övét”, vagyis nem használja a modern fizetési megoldások nyújtotta biztonsági lehetőségeket.

“Sorozatunkban saját és külső szakértőink segítségével fogjuk bemutatni mindazon biztonsági kihívásokat, amelyektől tartani kell és mindazon megoldásokat, amelyeket ezen biztonsági kihívások megoldására kínálunk. Célunk, hogy felhasználóink egyszerűen, kényelmesen, de legfőképp biztonságosan használják az online fizetéseket. Az edukációs kampány során olyan kifejezéseket is körbejárunk, amelyek már a mindennapi élet részévé váltak: VPN, adathalászat, adattárolás – ismert fogalmak, de nem mindenki által tökéletesen tudatosított fogalmak. Egyrészt elmagyarázzuk, hogy pontosan mit is jelentenek ezek a fogalmak, másrészt bemutatjuk azokat a biztonsági megoldásokat, amelyek már jelenleg is elérhetőek a felhasználók számára. Foglalkozunk olyan témákkal, mint az adattárolás, illetve egy tranzakció során milyen információk cserélnek gazdát az egyes feldolgozók, szolgáltatók között. Bemutatjuk mindazt, amely segíti a felhasználót, megmutatjuk mindazt, amit érdemes elkerülni egy felhasználónak. A kampány során kutatjuk a felhasználók félelmeit, de emellett megszeretnénk ismerni a felhasználók, a lakosság felkészültségét ezen témákból. Célunk az, hogy naprakész információkkal lássuk el a lakosságot mind az internetes, mind a mobilfizetést illetően.”

– Jó szörfözést kíván Benyó Péter, az OTP Mobil ügyvezető igazgatója.

Related posts

A biztonságé a főszerep az OTP Mobil új kampányában

admin

Mobilnet vs. wifi: mennyire biztonságosak a nyilvános hálózatok?

admin

Ne akadj horogra! – Intő jelek, hogy adathalásszal van dolgod

admin